یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
907

گلباران مزار شهدا در همایش تکریم «پدران آسمانی» در گلزار شهدای تهران

به گزارش یاشهید ، مراسم عطر افشانی  و گلباران مزار شهدا به ویژه شهدای گمنام وشهدای مدافع حرم در همایش تکریم «پدران آسمانی» وتجلیل از پدران شهدا در آستانه سالروز ميلاد حضرت علي(ع) چهارشنبه ۱ ارديبهشت‌ماه ساعت 15  در گلزار شهدای تهران  برگزار می‌شود. به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت امیرالمؤمنین؛ علي(ع) و تكريم  پدران آسمانی […]

به گزارش یاشهید ، مراسم عطر افشانی  و گلباران مزار شهدا به ویژه شهدای گمنام وشهدای مدافع حرم در همایش تکریم «پدران آسمانی» وتجلیل از پدران شهدا در آستانه سالروز ميلاد حضرت علي(ع) چهارشنبه ۱ ارديبهشت‌ماه ساعت 15  در گلزار شهدای تهران  برگزار می‌شود.

به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت امیرالمؤمنین؛ علي(ع) و تكريم  پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مهدیه شهدا برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران همراه خواهد بود، برنامه‌هایی همچون عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، و تجلیل از پدران نخستین شهدای مدافع حرم و سخنرانی قائم‌ مقام بنیاد شهید وامورایثارگران سردار دکتر انصاری و اجرای برنامه های آیین مذهبی در مدح حضرت امیرالمومنین علی (ع) پیش‌بینی شده است.

گفتني است،  مراسم تكريم  پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهداهمه ساله همزمان با سالروز ميلاد حضرت علي(ع) در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: