یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
1572

دیدار خانواده شهدا با مدیر کل بنیاد تهران به مناسبت روز جانباز

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و مادران شهیدان شهبازی، صبوری و پور احمدی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دیدار کردند. به گزارش یاشهید ، به مناسب ایام شعبانیه و همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز،  سردار اکبر توکلی  مدیر عامل  […]

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و مادران شهیدان شهبازی، صبوری و پور احمدی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دیدار کردند.

به گزارش یاشهید ، به مناسب ایام شعبانیه و همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز،  سردار اکبر توکلی  مدیر عامل  سازمان بهشت زهرا(س)، مادران شهیدان علیرضا شهبازی، بهروز صبوری، مهدی پور احمدی با حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در دفتر وی دیدار کردند.

در این دیدار حمید علی صمیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان و خانواده آنان از خانواده های این شهیدان تجلیل کرد.

همچنین مادر شهید مهدی پور احمدی با تبریک این روز گفت: اینجانب از طرف تمامی مادران شهدا  در این روز خجسته از حضور شما بزرگواران و آقای سردار توکلی مدیر محترم سازمان بهشت زهرا(س) که خود از جانبازان دوره دفاع مقدس جنگ تحمیلی می باشد به خاطر فعالیت های فراوان و بسیار خوب ایشان در قطعه شهدا و همچنین خدمات رفاهی و فرهنگی که برای مادران شهدا انجام داده اند قدردانی می نمایم و از خداوند متعال خواستارم در تمامی کارهای خود به خصوص خدمت رسانی به خانواده شهدا و جانبازان موفق و پایدار بوده و از شفاعت شهدا بهره مند شوند.
شهید «علیرضا شهبازی»، او در سال 1380 برای پیدا کردن پیکرهای مطهر شهدا وارد گروه تفحص شد، سرانجام در 26 آذر 1380 در قتلگاه فکه به شهدا پیوست و در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
شهید«بهروز صبوری»، در سن ۱۸سالگی به شهادت رسید و پیکرش تا روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۹ در منطقه سومار  به جا ماند و پس از تفحص  به عنوان شهید گمنام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به خاک سپرده شد. هویت وی توسط پزشکان و محققان در حوزه ژنتیک هویت این شهید شناسایی و همزمان با ایام فاطمیه (س) پیکر شهید «بهروز صبوری» پس از گذشت ۳۱ سال از شهادتش در امام‌زاده حسن واقع در منطقه ۱۷ تهران به خاک سپرده شد.
مهدی پوراحمدی در سال 1349 در شهر تهران و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.  وی دو بار در جبهه ها با ترکش مجروح شد و سرانجام در 31 اردیبهشت ماه سال 67 در منطقه عملیاتی پیرانشهر به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: