یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مرداد ۱۳۹۳
715

شهدا چراغ هدایت انسانها آگاه به اسلام ناب محمدی(ص) هستند

به گزارش یاشهید به نقل از ایرنا  ؛سردارˈعلی محمد اسدیˈ روز پنجشنبه درحاشیه آیین 31 سالگرد شهادت سردارˈعلیرضا موحدی دانشˈ اولین فرمانده لشکر 10 سیدالشهد در گفت وگو با خبرنگارایرنا با بیان این مطلب که یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان در طول هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: برگزاری […]

به گزارش یاشهید به نقل از ایرنا  ؛سردارˈعلی محمد اسدیˈ روز پنجشنبه درحاشیه آیین 31 سالگرد شهادت سردارˈعلیرضا موحدی دانشˈ اولین فرمانده لشکر 10 سیدالشهد در گفت وگو با خبرنگارایرنا با بیان این مطلب که یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان در طول هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا درحقیقت تجلیل از ارزش هاست.

وی با اشاره سوابق حضوراین سردارشهید درکمیته انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و حراست از بیت حضرت امام خمینی (ره)، افزود: یکی از شاخص های بارزشهید موحدی دانش تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است.

اسدی تاکید کرد: همرزمان و رزمندگان اسلام هم اکنون وظایف مهمتری بر عهده دارند و آن نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره و همچنین ادامه راه آنان عزیزان سفره کرده است.

اسدی درباره شهید موحد دانش تصریح کرد: حاجی همواره دو آرزو داشت یکی اینکه به درجه رفیع شهادت نایل آید و دیگر اینکه گمنام شهید شود.

اسدی با بیان این مطلب که شهدا ما را به دفاع از ولایت و ولایت مداری سفارش و توصیه کردنده اند، تصریح کرد: امروز راه نجات جامعه در گرو ولایت مداری و شهادت طلبی است.

این فرمانده خاطر نشان کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منزله چراغ زندگی می باشد که در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.

اسدی با بیان این مطلب که یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان در طول هشت سال دفاع مقدس است، افزود: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت تجلیل از ارزش هاست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: