یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ خرداد ۱۳۹۵
848

حضور زائران حضرت امام (ره) در گلزار شهدای تهران

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) تعداد بیش از 10 هزار پوستر و سی‌دی و بیش از 20 هزار راهنمای مزار شهدای […]

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) تعداد بیش از 10 هزار پوستر و سی‌دی و بیش از 20 هزار راهنمای مزار شهدای شاخص میان زائران و بازدید کنندگان گلزار شهدا توزیع گردید.

این گزارش حاکیست : سالن نمایش فیلم شهید آوینی نیز به پخش کلیپ‌هایی در خصوص امام و شهدا پرداخته بود. 

برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع تغذیه و خدمات‌رسانی نیز از جمله مواردی بود که صورت پذیرفت . بنرهای راهنمایی شهدای شاخص و نقشه نشانی مزار شهدای مدافعین حرم و شهدای انقلاب و هشت سال فاع مقدس در بهشت زهرا(س) برای دسترسی‌ آسان‌تر زائران و بازدیدکنندگان میان قبور مطهر و در سطح گلزار شهدا نصب گردیده و نیز استقرار تیم پزشکی متخصص به صورت رایگان جهت رفاه حال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه هایی بود که با همت اداره فرهنگی گلزار شهدای تهران – خانه شهید وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ صورت پذیرفت.


1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: