یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مرداد ۱۳۹۳
684

«از آسمان» به دیدار یک جانباز روشندل می رود

امیر خورشیـدی فرد کارگردان و تهیه کنندۀ این برنامۀ تلویزیونی ضمن گرامیداشت ایام بازگشت آزادگان به میهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: از آسمان در این ایام به سراغ آزادگان عزیز رفته است که در نخستین برنامه زندگی آزادۀ جانباز سعیـد خورشیدی به تصویر کشیـده خواهد شد. به گزارش یاشهید، گاهی چشم ها دیدنی می […]

امیر خورشیـدی فرد کارگردان و تهیه کنندۀ این برنامۀ تلویزیونی ضمن گرامیداشت ایام بازگشت آزادگان به میهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: از آسمان در این ایام به سراغ آزادگان عزیز رفته است که در نخستین برنامه زندگی آزادۀ جانباز سعیـد خورشیدی به تصویر کشیـده خواهد شد.

به گزارش یاشهید، گاهی چشم ها دیدنی می شوند و گاهی دیدنی ها چشم بصیر می خواهنـد. کار که از چشم بگذرد دل به تماشای دیدنی ها می آید. برنامه « از آسمان » این هفته زندگی مردی را روایت می کند که در عملیات والفجر 6 چشمانش به فخر جانبازی روشن شدند و از آن روز تا کنون دیدنی هایش آرزوی چشمان ما هستند.امیر خورشیـدی فرد کارگردان و تهیه کنندۀ این برنامۀ تلویزیونی ضمن گرامیداشت ایام بازگشت آزادگان به میهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: از آسمان در این ایام به سراغ آزادگان عزیز رفته است که در نخستین برنامه زندگی آزادۀ جانباز سعیـد خورشیدی به تصویر کشیـده خواهد شد.وی در ادامۀ این گفتگو با اشاره به سختی های زندگی جانبازان بصیـر اضافه کرد: سعیـد خورشیـدی در عملیات والفجر 6 با تنی زخمی به اسارت دشمن در آمده و 18 ماه سخت را در اسارتگاه موصل می گذراند.خورشیـدی فرد از روحیۀ بالا و استقلال قابل توجه این جانباز در زندگی شخصی به عنوان ویژگی اصلی او یاد کرد و ادامه داد: سعیدی پس از بازگشت به میهن که چگونگی آن در برنامه تشریح خواهد شد با حفظ روحیۀ جهادی خویش تا مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ حقوق ادامۀ تحصیل داد.

این کارگردان مستندهای دفاع مقدس در پایان اعلام کرد که گروه تلویزیونی از آسمان در شانزدهمین سال فعالیت خود آماده است تا سوژه های ناب مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت را با پیشنهاد و معرفی مردم به تصویر بکشد.

لازم به اشاره است که از آسمان جمعه ها ساعت 19 از شبکۀ دو سیما به روی آنتن می رود. از عوامل این برنامه می توان به بابک مهدیزاده ( تصویر بردار و تدوینگر )، مرتضی اعطاسی ( دستیار تصویر )، عباس خورشیـدی فرد ( روابط عمومی و امور پژوهشی ) و حمیـد بناء ( نویسنده ) اشاره کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: