یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ مرداد ۱۳۹۳
753

پیکر 82 شهید گمنام در 24 استان همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) تشییع می شود

رئیس کمیته تحقیق و تفحص شهدای نیروهای مسلح کشور گفت:‌ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر 82 شهید در سراسر کشور تشییع می‌شود. به گزارش یاشهید سردار محمد باقرزاده در جریان سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: قرار است از این تعداد شهدایی که در […]

رئیس کمیته تحقیق و تفحص شهدای نیروهای مسلح کشور گفت:‌ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر 82 شهید در سراسر کشور تشییع می‌شود.

به گزارش یاشهید سردار محمد باقرزاده در جریان سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: قرار است از این تعداد شهدایی که در کشور تشییع می‌شود چهار شهید در استان اردبیل تشییع و خاکسپاری شود.

وی تصریح کرد: در شهر رضی و سرعین هر کدام دو شهید والامقام گمنام تشییع می‌شود که قرار است در مراسمی با شکوه از این چهار شهید استقبال شده و با حرمت و عزت کامل در شهرهای رضی و سرعین تشییع و خاکسپاری شوند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص شهدای نیروهای مسلح گفت: در 24 استان کشور شهدای گمنام تشییع می‌شوند که در این بین با تحقیق و تفحص پیکر 62 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و تعدادی از شهدای دیگر که در عملیات‌های مختلف به فیض شهادت رسیدند در مجموع 82 شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام صادق‌ (ع) در کشور تشییع و به خاکسپاری می‌شوند.

باقرزاده در ادامه سخنان خود افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های دلاورخیز با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس لقب گرفته و انتظار می‌رود آیین استقبال از شهدا، مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری این سرمایه‌های معنوی کشور با شکوه و عزت تمام انجام شود.

وی دو شهر رضی و سرعین را شایسته برای میزبانی از این شهدا اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم ثمره و نتیجه این حرکت ارزشمند در ساری و جاری شدن فضای معنوی و ایثارگرانه جامعه مشهود و معلوم باشد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: