یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ شهریور ۱۳۹۵
1153

بزرگداشت بین المللی شهدای منا در گلزار شهدای تهران برگزار گردید

عصر روز پنج شنبه 18 شهریور ماه مراسم بزرگداشت بین المللی شهدای منا در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصرروز گذشته 18 شهریورماه مراسم اولین بزرگداشت بین المللی شهدای منا با حضور خانواده های معظم شهدای منا و اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای حج قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار […]

عصر روز پنج شنبه 18 شهریور ماه مراسم بزرگداشت بین المللی شهدای منا در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصرروز گذشته 18 شهریورماه مراسم اولین بزرگداشت بین المللی شهدای منا با حضور خانواده های معظم شهدای منا و اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای حج قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه خون پاک شهدای منا شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند، گفت:موضع گیری رهبر معظم انقلاب در زمان وقوع فاجعه منا این مصیبت تلخ را به فرصتی استثنایی برای نمایش اقتدار کشور بدل کرد.

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی نقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در یادواره کاروان بیت عتیق گرامیداشت شهدای فاجعه منا که عصر دیروز (پنجشنبه) در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد، با بیان اینکه موضع گیری رهبر معظم انقلاب در زمان وقوع فاجعه منا این مصیبت تلخ را به فرصتی استثنایی برای نمایش اقتدار کشور بدل کرد، گفت:دیگران به دنبال مسیر دیگری برای بازگشت پیکرهای مطهر شهدا بودند و پس از گذشت چندین روز بیم آن می‌رفت که خون پاک این شهدا پایمال شود.

وی افزود: اما فرمایشات و  واکنش  رهبری در خصوص بازگشت پیکرهای مطهر شهدا به کشور، آب در لانه مورچگان سعودی ریخت و آل سعود پیکرهای پاک را با عزت به کشور بازگرداند و مجبور به عقب نشینی شد.

ضرغامی یادآور شد: هر کجا جمهوری اسلامی حرفی زد پای حرف خود ایستاد و به همین  دلیل است دنیا به جمهوری اسلامی اعتماد دارد و در هر کجای دنیا مردم همراه انقلاب هستند و امروز خون پاک شهدای منا هدر نرفته است و این خون ها شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حکام سعودی با خرج کردن پول‌های نفتی و گرفتن زهر چشم از بسیاری از کشورها به کسی جرئت صحبت کردن در خصوص رژیم خود را نمی‌دادند، اظهار کرد: امروزه به خاطر موضع جمهوری اسلامی که این فرهنگ در همه جای دنیا گسترش پیدا کرده سبب شده جمعیت چندهزار نفری در کشورهایی مانند یمن که حیاط خلوت سعودی ها بود شعار مرگ بر آل سعود سر دهند.

ضرغامی با بیان اینکه رهبری معظم در یک چنین فضایی که آل سعود ایجاد کرده به آنها شجره ملعونه را نسبت می دهند، گفت:نقطه مقابل شجره ملعونه شجره طیبه است و آن درخت ثابتی است که ریشه در خاک دارد و شاخه های آن به آسمان کشیده شده است و همیشه دارای برکت است. این انقلاب پربرکت بعد از 37 سال در همه جا دنیا پراکنده شده است اما شجره ملعونه آل سعود مانند خس و خاشاک روی زمین پراکنده بوده و بدون ریشه هستند و با همه ثروت خود ماندگاری زیادی ندارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه تصریح کرد: عربستان و دیگر کشورهای عربی با دلارهای نفتی، خود را مدافع حقوق مسلمانان مظلوم جهان جلوه می دهند اما جمهوری اسلامی ایران و ندای حقانیت مردم ایران که شعیه و سنی نمی‌شناسد، تنها کشوری است که از فلسطینیان که همه از اهل سنت هستند و دیگر مظلومان جهان دفاع می‌کند.

8211 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: