یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ مرداد ۱۳۹۳
932

از کتاب «موحد» رونمایی شد

کتاب «موحد» مجموعه خاطرات گردآوری شده درباره شهید علیرضا موحد دانش، در سالگرد شهادت وی و سه تن از همرزمان شهیدش رونمایی شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در این مراسم بر داشتن نگاه علمی برای ارتباط بهتر با جوانان تاکید کرد. به گزارش یاشهید در مراسم سالگرد شهادت شهید علیرضا موحد دانش […]

کتاب «موحد» مجموعه خاطرات گردآوری شده درباره شهید علیرضا موحد دانش، در سالگرد شهادت وی و سه تن از همرزمان شهیدش رونمایی شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در این مراسم بر داشتن نگاه علمی برای ارتباط بهتر با جوانان تاکید کرد.

به گزارش یاشهید در مراسم سالگرد شهادت شهید علیرضا موحد دانش و سه تن از همرزمان شهیدش مرتضی زارع، بهمن محمدنیا و محمد قزانی، از کتاب «موحد» مجموعه خاطرات گردآوری شده درباره شهید موحد دانش رونمایی شد.

در این مراسم که خانواده شهدا از جمله خانواده شهید موحد دانش و همچنین تعدادی از دوستان و همرزمان این شهید و دیگر رزمندگان لشگر ده سیدالشهدا(ع) حضور داشتند، حاج موحد دانش پدر شهید درباره فرزندش گفت: مسلماً دوستان و همرزمان علیرضا بهتر از من با روحیات او آشنا هستند.

پس از بیان خاطراتی درباره شهیدان موحد دانش و شهید زارع توسط دوستانشان، حمید صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، با اشاره به رونمایی از کتاب «موحد»، اظهار کرد: در حال حاضر چندین نگاه به دفاع مقدس وجود دارد؛ نگاهی فرهنگی است، نگاه دیگر جغرافیایی و یک نگاه نیز، نگاه انتقادی است که از زمان دفاع مقدس و از سال‌های 59، 60 و 61 و پس از فتح خرمشهر و گرفتن فاو عده‌ای این نگاه را داشته‌اند و تا امروز هم چنین دیدگاهی را دارند، اما نگاه دیگر نگاه علمی است که اگر بخواهیم با نسل جدید به درستی ارتباط برقرار کنیم باید با چنین نگاهی وارد شویم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: