یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ آبان ۱۳۹۵
1934

نوزدهمین سالگرد سردار شهید حاجی خداکرم برگزار گردید

مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با قرائت دعای کمیل توسط مداحان اهل […]

مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با قرائت دعای کمیل توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانثارگل و قرائت فاتحه بر سر مزار این شهید والامقام همواره یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

جواد حاج خداكرم در يازدهم آذرماه سال 1334 در يكي از محله هاي جنوب تهران در يك خانوادة مذهبي به دنيا آمد . از همان كودكي به اهل بيت عصمت ، عشق مي ورزيد و يكي از بنيانگذاران هيأت محبان الهادي بود . او ضمن ادامة تحصيل به ورزش باستاني علاقه داشت و يكي از پيشكسوتان اين ورزش بود . در دوران جواني تحت تأثير برادر بزرگتر خود ( شهيد ابراهيم حاج خداكرم ) قرارگرفت و مبارزات سياسي خود را شروع كرد . او در پخش رساله ، اعلاميه ها و بيانيه هاي حضرت امام كوشش فراوان نمود . وي در طي سال هاي 56 و 57 به همراه برادرش يكي از برپاكنندگان تظاهرات و راه پيمايي در شهر تهران بودند .

او ، پس از پايان جنگ در حفاظت از كيان دين و ايران ، به تلاش شبانه روزي خود استمرار بخشيد . در سال 1374 فرماندة منطقة انتظامي شهرستان قم شد . در همان سال به جانشيني ناحية انتظامي سيستان و بلوچستا ن نيز درآمد . و يك سال بعد ، به عنوان فرماندة ناحية انتظامي استان سيستان و بلوچستان گمارده شد تا با ايادي كفر و سوداگران مرگ مبارزه كند . بيست و پنجم آبان سا ل 1376 بود كه در منطقة عملياتي شيلر ، از توابع شهرستان زابل ، در رويارويي با اشرار به شهادت رسيد .

2 34 1 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: