یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ آذر ۱۳۹۵
1345

بزرگداشت شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در گلزار شهدای تهران برگزار می گردد

آئین بزرگداشت شهدای سنگر سازان بی سنگر روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد. به گزارش یاشهید ، بیست و نهمین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر و سالگرد شهادت شهید حجت اله ملاآقایی صبح فردا پنج شنبه 18 آذرماه با حضور جمعی از […]

آئین بزرگداشت شهدای سنگر سازان بی سنگر روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، بیست و نهمین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر و سالگرد شهادت شهید حجت اله ملاآقایی صبح فردا پنج شنبه 18 آذرماه با حضور جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 9 صبح در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با سخنرانی سردار حاج محمد کوثری و با مداحی حاج قاسم پناهی برگزار می گردد همچنین در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باحضور بر سر مزار شهدای جهادگر با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی میدارند.

شهیدحجت اله ملاآقایی در سال 60 به عضویت جهاد سازندگی درآمد، آنگاه در قالب گروهی فرهنگی وارد گردان مهندسی رزمی جهاد استان تهران شد و آن وقت ها بیشتر نیروهای گردان مهندسی را رانندگان تشکیل می دادند که برای گذراندن طرح 15 روزه خود به جبهه ها آمده بودند. به طور طبیعی در چنان جوی خبری از روحیه بسیجی نبود . حجت اله در مدت زمانی کوتاه با ابتکارات فرهنگی که از خود نشان داد فضای سرد و بی روح گردان را چنان گرما بخشید که اغلب راننده ها حضور خود را تا مدتها تمدیدنموده و رفته رفته به عضویت دائمی گردان در آمدند.

حجت الله علاوه بر تلاش در جهت اعتلای معنوی خودنیز تلاش فراوان کرد، به طوری که خیلی زود به فرماندهی گردان مهندسی رزمی نائل آمد. سرانجام پس از هفت سال مجاهدت در جبهه‌های جنگ در سن 28 سالگی به دریافت نشان رفیع شهادت مفتخر شد. شهید حجت الله ملا آقایی فرمانده پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد استان تهران، دوم آذرماه سال 1366 به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: