یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ آذر ۱۳۹۵
2568

مراسم سالگرد شهدای تفحص در گلزار شهدای‌ تهران برگزار گردید

مراسم سالگرد شهادت شهیدان شهبازی و زمانی از شهدای تفحص در گلزار شهدای تهران برگزار شد. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهیدان تفحص شهید علیرضا شهبازی و شهید محمدزمانی با حضور سردار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله(ص)، خانواده شهید و همرزمانش در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار گردید. این […]

مراسم سالگرد شهادت شهیدان شهبازی و زمانی از شهدای تفحص در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهیدان تفحص شهید علیرضا شهبازی و شهید محمدزمانی با حضور سردار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله(ص)، خانواده شهید و همرزمانش در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : سردار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمدرسول الله(ص) بابیانی از خاطرات این دوشهید والامقام بیان نمود : خصوع و فروتنی و همچنین ساده زیستی این دوشهید والامقام واقعا زبانزد همه بود . همچنین در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید علیرضا شهبازی لحظاتی به سخنرانی و بیان خاطراتی از پسرشان بیان نمودند.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باحضور بر سرمزار شهید علیرضا شهبازی با مداحی مداحان اهل بیت به سینه زنی پرداختند و مزار این شهید والامقام گلباران شد.

شهید علی‌رضا شهبازی متولد سال 55  بود که در سال 80 به گروه تفحص شهدا پیوست و سرانجام در 26 آذر همان سال در قتلگاه فکه به کاروان شهدا ملحق شد و پیکر وی در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت. شهید محمد زمانی نیز متولد سال 57 و از نیروهای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود که در 26 آذر سال 80 به همراه شهید شهبازی در قتلگاه فکه به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید زمانی در امامزاده عباس(ع) چهاردانگه اسلامشهر مدفون است.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: