یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ دی ۱۳۹۵
1253

تاکید مسئولان بنیادشهید تهران وسپاه محمدرسول الله بر ارائه خدمات مناسب به ایثارگران

در نشست مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سپاه محمدرسول الله (ص) بر ارائه خدمات فرهنگی و معیشتی مناسب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کردند. به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونان با جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه محمدرسول الله […]

در نشست مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سپاه محمدرسول الله (ص) بر ارائه خدمات فرهنگی و معیشتی مناسب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کردند.

به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونان با جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه محمدرسول الله (ص) دیدار نمود.

این گزارش حاکیست : در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن تقدیر و ازخودگذشتگی شهدای سپاه محمدرسول الله(ص) بیان نمود : سپاه محمدرسول الله(ص) باحضور مستمر و قدرتمندانه در جبهه های جنگ داشتند . شهدا با نثار خون خود امنیت، آرامش، استقلال و آزادی به ما هدیه دادند و امروزه وظیفه ما در برابر شهدا این است که بسیجی فکر، حرکت و زندگی کنیم.

وی افزود: از آن جا که شهادت مقام بزرگی است و شهداء در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند، رسیدگی به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.

در این دیدار سردار ریوندی جانشین سپاه محمدرسول الله(ص) ضمن خیرمقدم ، سپاه و بنیاد را دو نهاد ارزشی درخصوص راستای خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دانستند.

طرفین بر هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات فرهنگی و معیشتی برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان  تاکید کردند.

تشکیل جلسه مشترک ایثارگران سپاه و بنیاد شهید تهران بزرگ  و آموزش قوانین و مقررات، برنامه ریزی جهت دیدار با خانواده های معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید در قالب طرح سپاس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: