یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ بهمن ۱۳۹۵
2600

نامه‌ای به یک شهید بنویسید

بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه ای به یک شهید را برگزار می کند. به گزارش یاشهید ، بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه ای به یک شهید را برگزار می کند. هدف از برگزاری […]

بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه ای به یک شهید را برگزار می کند.

به گزارش یاشهید ، بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» جشنواره ملی نامه ای به یک شهید را برگزار می کند.

هدف از برگزاری این مسابقه تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید است و نیز ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق تر نسل جوان و دانش آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

همچنین بهره گیری از ابتکار و اندیشه های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه های مختلف و در شبکه های مجازی.

محورهای این جشنواره نیز به شرح زیر است:

– اخلاق و سبک زندگی شهدا

– انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور

– انتظار شهدا از دانش آموزان

– وظایف دانش آموزان در قبال خانواده شهدا

– هر موضوع دیگری که تصور می کنید در قالب دلنوشته می توانید با شهدا در میان بگذارید.

آغاز ثبت نام و دریافت آثار از اول بهمن 95 خواهد بود و آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام 22 بهمن 95 است که انتخاب و داوری نیز از 22 بهمن لغایت 10 اسفند 95 انجام خواهد شد.

به آثار برتر از پایه سوم تحصیلی 22 نفر و در مجموع به 220 نفر هدایایی به رسم یادبود تقدیم می شود و  همچنین به 22 نفر برگزیده نهایی هدایای ویژه تعلق می گیرد.

گفتنی است دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم می توانند در جشنواره شرکت کنند. آثار باید حداکثر در یک صفحه 4A نگارش شود.

اولویت اول انشاء نگارش نامه به یک شهید در محیط خانواده و در اولویت های بعدی شهدای محله و شهر می باشد.

همچنین اگر نامه به شهیدی می نویسید که بستگان آن را می شناسید مشخصات شهید، تاریخ شهادت و محل شهادت ایشان مشخص شود. دقت کنید نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان، نام شهرستان، آدرس دقیق محل سکونت دانش آموز و تلفن تماس ذکر شود.

ثبت نام و شرکت در جشنواره صرفاً به صورت اینترنتی از طریق لینک مندرج در سایت www.isaar.ir انجام می شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به 20001279 ارسال نمایند.

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: