یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ بهمن ۱۳۹۵
1757

تجدید میثاق کارکنان بنیاد شهید با آرمان های امام راحل

در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با نثار تاج گل با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند. به گزارش یاشهید ، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنرانی در حرم مطهر ضمن درود و […]

در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با نثار تاج گل با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنرانی در حرم مطهر ضمن درود و صلوات بر روح پرفتوح امام و شهدا گفت: در محضر امام بزرگوار اعلام می کنیم که خادمان ایثارگران هستیم و تا پایان این راه تحت رهبری مقام معظم رهبری آرمان های انقلاب را حفظ خواهیم کرد تا این انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) برسد.
وی در ادامه افزود: ایثارگران عاشق امام راحل بودند و به فرمان ایشان کشور، اسلام و ولایت فقیه جاودان مانده است.حضرت امام خمینی(س)تنها رهبری بود در تاریخ و جهان که انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و به ثمر نشاند ایشان یک دهه نیز انقلاب را راهبری و هدایت کرد.کمتر انقلابی در جهان دیده می شود که این ویژگی ها را همزمان داشته باشد.
انصاری تصریح کرد: با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران اسرائیل غاصب اعلام کرد که زلزله ای در جهان رقم خورده است و امروز با مقاومت منجر به سقوط اسرائیل خواهیم شد. زیرا این انقلاب متکی به خدا و ارزش های اسلامی است که با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.
قائم مقام بنیاد شهید با اشاره به اینکه امام راحل یک رهبر مجتهد و مرجع تقلید بود،اظهار داشت:حضرت امام خمینی(س)متکی به هیچ قدرت خارجی نبود و با توسل به خدا وهمت مردم انقلاب را به پیروزی رساند. ایران اسلامی امروز به عنوان یک قدرت،قطب و الگو مطرح در منطقه و جهان مطرح است.دشمن وقتی نتواست با جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را ساقط کند به داعش پناه برد تا با اعمال وحشیانه اش چهره اسلام را خدشه دار کند ولی راه انقلاب و امام با اتحاد،همبستگی، وحدت کلمه و حفظ روحیه انقلابی ادامه دارد.
سردار انصاری با اشاره به اینکه فقدان یار دیرین امام ضایعه ای تلخ برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود خاطر نشان کرد:امسال با ضایعه فقدان از دست دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی رو به رو شدیم و در محضر امام راحل به روح پرفتوح ایشان، فرزند گرامی امام و یار دیرین امام فاتحه ای هدیه می کنیم.
در این مراسم که با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد جمعی از مسئولان و کارکنان ستاد مرکز، مدیر کل، مدیران و کارکنان بنیاد شهید تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران حضور داشتند.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: