یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
1510

جایگاه جلوس امام خمینی(ره) درگلزار شهدای تهران گلباران شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) گلباران شد. به گزارش یاشهید ،در سالروز بازگشت پر افتخار امام خمینی (ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد. آئین گلباران جایگاه جلوس و سخنرانی حضرت […]

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) گلباران شد.

به گزارش یاشهید ،در سالروز بازگشت پر افتخار امام خمینی (ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد.

آئین گلباران جایگاه جلوس و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در بدو ورود به میهن اسلامی بعد 14 سال تبعید با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

حاضران در این مراسم با گلباران محل جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین یوسف اصغری در جوار شهدای 72 تن در بهشت زهرا (س) و در محل سخنرانی تاریخی امام راحل اقامه کردند.

این گزارش حاکیست؛ در پایان این مراسم  1357 کبوتر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آسمان قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آزاد شدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: