یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ بهمن ۱۳۹۵
1789

بزرگداشت شهید دانش‌پژوه و شهدای عملیات والفجر۸ برگزار می گردد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید محمدرضا دانش‌پژوه و شهدای عملیات والفجر۸ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ،مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید محمدرضا دانش‌پژوه و شهدای عملیات والفجر8 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود. این گزارش حاکیست : مراسم بزرگداشت شهید محمدرضا دانش پژوه […]

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید محمدرضا دانش‌پژوه و شهدای عملیات والفجر۸ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ،مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید محمدرضا دانش‌پژوه و شهدای عملیات والفجر8 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

این گزارش حاکیست : مراسم بزرگداشت شهید محمدرضا دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت همراه با دعای پرفیض ندبه توسط حاج سیدصادق قندهاری و نیز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز جمعه 29 بهمن ماه ساعت 7/30 صبح در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

در پایان این مراسم، مزار شهید محمدرضا دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر 8 توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گلباران و عطرافشانی خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: