یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ اسفند ۱۳۹۵
1527

1200 دانش آموز مناطق 7و12 تهران با شهدا پیمان بستند

صبح امروز 2 اسفندماه 1200 دانش آموز مناطق 7و12 تهران با شهدا و امام شهدا پیمان بستند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز 2 اسفندماه مراسم هم عهدی باشهدا با حضور 1200 دانش آموز مناطق 7و12 تهران با سخنرانی و اجرای مسابقه توسط حجت الاسلام و المسلمین میرغفاری و نیز اجرای شعر و دکلمه توسط […]

صبح امروز 2 اسفندماه 1200 دانش آموز مناطق 7و12 تهران با شهدا و امام شهدا پیمان بستند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز 2 اسفندماه مراسم هم عهدی باشهدا با حضور 1200 دانش آموز مناطق 7و12 تهران با سخنرانی و اجرای مسابقه توسط حجت الاسلام و المسلمین میرغفاری و نیز اجرای شعر و دکلمه توسط خواهر شهید مدافع حرم مهدی عزیزی و نیز یکی از دانش آموزان نخبه منطقه 12 تهران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این برنامه دانش آموزان مناطق 7 و 12 تهران همراه با راویان هشت سال دفاع مقدس با حضور بر سر مزار شهدا ضمن تجدید میثاق ، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

طرح هم عهدی با شهدا هرروز با حضور دانش آموزان مناطق 22 گانه تهران بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران از 25 دی ماه آغاز و تا 25 اسفندماه امسال ادامه دارد. این مراسم با مشارکت خانه شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ – سپاه محمدرسول الله(ص) – سازمان بسیج دانش آموزی – آموزش و پرورش استان تهران و نیز اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: