یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ اسفند ۱۳۹۵
1836

بزرگداشت سردار شهید عبداله نوریان برگزار می گردد

سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عبداله نوریان فردا جمعه 6 اسفندماه برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عبداله نوریان فرمانده تخریب و مهندسی رزمی لشگر ده سیدالشهدا(س)  با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان یادگاران جنگ فردا بعدازظهر […]

سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عبداله نوریان فردا جمعه 6 اسفندماه برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عبداله نوریان فرمانده تخریب و مهندسی رزمی لشگر ده سیدالشهدا(س)  با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان یادگاران جنگ فردا بعدازظهر 6 اسفندماه در مسجد امام رضا(ع) واقع در اتوبان شهید صدر – ابتدای دیباجی شمالی همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : شهید عبدالله نوریان در سال ۱۳۴۰ در محله شمیران تهران به دنیا آمد. سال ۱۳۵۸ همزمان با اخذ دیپلم به برای یاری دین خدا به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در سال ۶۱ با تأسیس تیپ سیدالشهدا (ع) به عنوان فرمانده گردان تخریب لشکر سیدالشهدا (ع) مشغول به کار شد. شهید نوریان سرانجام در چهارم اسفند ۶۴ سردار شهید عبدالله نوریان، در ۲۴ سالگی در عملیات «والفجر ۸» در حالی که مسئولیت مهندسی و تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) را بر عهده داشت، در حین هدایت بلدوزرها به منظور ایجاد خاکریز بر اثر اصابت خمپاره در منطقه فاو به شهادت رسید. پیکر این سردار شهید در امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر آرام گرفت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: