یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ مرداد ۱۳۹۳
1856

آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت هستند

وزیر اطلاعات در پیامی اعلام کرد: امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند. به گزارش یاشهید، متن پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به این شرح است: آزادگان، با ایمان راسخ خود در […]

وزیر اطلاعات در پیامی اعلام کرد: امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

به گزارش یاشهید، متن پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به این شرح است:

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعثی هراسى به خود راه ندادند.
فرزندان روح الله، صبورتر از سنگ صبور و راضى‏ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه ‏جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشته اند.
امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان به  شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود. این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نمائیم.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: