یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ مرداد ۱۳۹۳
740

امروز شاهد رضایتمندی جامعه ایثارگری هستیم

امام جمعه مشهد مقدس گفت: تلاش های بنیاد، رضایت جامعه ایثارگری را به همراه داشته و اهتمام بنیاد در رسیدگی به مسایل ایثارگران مشهود است. به گزارش یاشهید ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

امام جمعه مشهد مقدس گفت: تلاش های بنیاد، رضایت جامعه ایثارگری را به همراه داشته و اهتمام بنیاد در رسیدگی به مسایل ایثارگران مشهود است.

به گزارش یاشهید ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: مشکلات خانواده های ایثارگران در مشهد کاهش یافته است و وقتی که تعداد مراجعان جامعه ایثارگری کمتر می شود نتیجه می گیریم که رضایتی در این جامعه وجود دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران توقع دارند وقتی به سراغ ما می آیند با آنها خشک برخورد نشود و خوشبختانه امروز جامعه ایثارگری در مشهد مشکلات جدی ندارد به اهمیت رسیدگی به مشکلات درمانی جانبازان اشاره کرد و گفت: برخی جانبازان که در زمان جوانی خود در جبهه ها شیمیایی شده و یا از موج انفجار آسیب دیده اند امروز دچار مشکلاتی هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد در ایجاد رضایتمندی جامعه ایثارگری، اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: از زمانی که ریاست بنیاد با مسوولیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی آغاز شده است برخورد قشر ایثارگر با بنیاد تغییر کرده است و به نظرم حضور ایشان بسیار موثر بوده و آرامشی ارزشمند در جامعه ایثارگری ایجاد کرده است.

امام جمعه مشهد مقدس خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، گفت: اهتمام شما در بنیاد در رفتار مراجعان ما از جامعه ایثارگری منعکس شده است و امروز شاهد رضایتمندی جامعه ایثارگری هستیم که با تلاش دست اندرکاران این بنیاد محقق شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: