یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ مرداد ۱۳۹۳
721

احراز هویت شهید علی اصغراصغری ترکانی بعد از ۳۰ سال

 کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از احراز هویت شهید “علی اصغر اصغری ترکانی” خبر داد. پیکر این شهید در عملیات اخیر کمیته مفقودین تفحص شده و از طریق پلاک شناسایی شد. به گزارش یاشهید ، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از احراز هویت شهید “علی اصغر اصغری ترکانی” خبر داد. پیکر […]

 کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از احراز هویت شهید “علی اصغر اصغری ترکانی” خبر داد. پیکر این شهید در عملیات اخیر کمیته مفقودین تفحص شده و از طریق پلاک شناسایی شد.

به گزارش یاشهید ، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از احراز هویت شهید “علی اصغر اصغری ترکانی” خبر داد. پیکر این شهید در عملیات اخیر کمیته مفقودین تفحص شده و از طریق پلاک شناسایی شد. این شهید بزرگوار در عملیات خیبر در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

خانواده اصغری در طول هشت سال دفاع مقدس سه برادر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که تنها پیکر یکی از آنها به نام محمد رضا در آن سالها بازگشت و توسط خانواده تشییع و به خاک سپرده شد.

بازگشت شهید علی اصغر اصغری ترکانی بعد از قریب 30 سال به میهن اسلامی در حالی است که همچنان برادر بزرگتر ایشان “شهید علی اکبر” همچنان مفقود مانده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: