یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ مرداد ۱۳۹۳
736

احراز هويت ۱۰ شهيد تازه تفحص شده از ۶ استان كشور+ مشخصات

سرهنگ ابراهيم رنگين گفت: مشخصات ۱۰ تن از شهداي تازه تفحص شده كه هويتشان احراز شده است اعلام مي شود. اين ۱۰ شهيد والامقام از ۶ استان كشور مي باشند. به گزارش یاشهید ،رئيس ستاد معراج شهداي مركز در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي از احراز هويت 12 تن از شهداي تازه تفحص شده كه […]

سرهنگ ابراهيم رنگين گفت: مشخصات ۱۰ تن از شهداي تازه تفحص شده كه هويتشان احراز شده است اعلام مي شود. اين ۱۰ شهيد والامقام از ۶ استان كشور مي باشند.

به گزارش یاشهید ،رئيس ستاد معراج شهداي مركز در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي از احراز هويت 12 تن از شهداي تازه تفحص شده كه طي عمليات تفحص اخير پيكر مطهرشان توسط كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح كشف شده است خبر داد و گفت: مشخصات 10 تن از اين شهدا اعلام مي شود. اين 10 شهيد والامقام از 6 استان كشور مي باشند كه هويت اكثر آن ها از طريق مدارك شناسايي و هويت دو تن از آنان از طريق آزمايش DNA شناسايي شده است. شهدا از استان هاي كرمان، اصفهان، تهران ، خوزستان، قزوين و البرز مي باشند.

وي افزود: مشخصات اين شهدا به قرار زير مي باشد:

1- شهيد “حامد هلالي” فرزند قاسمعلي از استان خوزستان شهر اهواز متولد 12 ارديبهشت سال 1340 ، اعزامي از لشگر 7 ولي عصر(عج) كه در منطقه مجنون و در تاريخ 4 تيرماه 1367 به شهادت رسيده است.

2- شهيد “اكبر حسيني” فرزند اسد الله از استان البرز شهرستان ساوجبلاغ كه متولد 1344 بوده است و در سال 62 عمليات خيبر و در منطقه جزيره مجنون به شهادت رسيده است.

3- شهيد “همايون علي عباسي” فرزند بيرام علي از استان قزوين شهرستان تاكستان متولد 1348 بوده كه با اعزام بسيج در تاريخ 4 اسفندماه سال64 درعمليات والفجر8 و در منطقه فاو به شهادت رسيده است.

4- شهيد “علي مسلمي” فرزند حسين از استان كرمان شهرستان كهنوج كتولد 1342 بوده است كه با اعزام لشگر 41 ثارالله در تاريخ 29 فروردين ماه سال 67 در منطقه فاو به شهادت رسيده است.

5- شهيد “عبد الله جعفري هرستاني” فرزند غلامحسين از استان اصفهان شهرستان خميني شهر متولد 13336 بوده است كه با اعزام لشگر 8 نجف اشرف در تاريخ 8 اسفندماه 62 در عمليات خيبر و در جزيره مجنون به شهادت رسيده است.

6- شهيد “عباس بابا بيدآبادي” فرزند حسين از استان اصفهان متولد 1345 بوده است كه با اعزام لشگر 8 نجف در مناطق حضور پيدا كرده و در تاريخ 28 فروردين ماه سال 67 در تك دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسيده است.

7- شهيد “ذبيح الله خالصي” فرزند ياور از استان كرمان شهرستان جيرفت متولد 1347 بوده است كه با اعزام لشگر 41 ثار الله در تاريخ 28 فروردين ماه سال 67 در منطقه فاو به شهادت رسيده است.

8- شهيد “آيت الله قره داغي” فرزند احمد از استان اصفهان شهرستان فريدن متولد 1345 بوده است كه سرباز اعزامي از لشگر 21 حمزه(نزاجا) بوده كه در تاريخ 22 دي ماه سال 65 و در عمليات كربلاي 6 و در منطقه سومار به شهادت رسيده است. هويت پيكر او از طريق آزمايش DNA شناسايي شده است.

9- شهيد “سيد محمود مصطفوي” فرزند سيد محمد حسين از استان خوزستان شهرستان آغاجاري متولد 1335 بوده است كه با اعزام لشگر 7 ولي عصر(عج) در مناطق عملياتي حضور پيدا كرده و در تاريخ 29 فروردين ماه سال 67 در تك دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسيده است. هويت پيكر او از طريق آزمايش DNA شناسايي شده است.

10- شهيد “علي اصغر اصغري تركاني” از استان تهران متولد 1342 در عمليات كه اعزامي از لشگر 17 علي ابن ابي طالب(ع) از قم، سال 62 در عمليات خيبر و در منطقه مجنون به درجه رفيع شهادت نائل آمده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: