یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ شهریور ۱۳۹۳
965

تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با شهیدان و امام شهیدان

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز شنبه در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش یاشهید: اعضای هیات دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار […]

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز شنبه در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید: اعضای هیات دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
رییس جمهوری و هیات دولت در این آیین همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

156679


بر اساس این گزارش ، رییس جمهوری در این آیین بر سر مراقد شریف حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی فرزند امام راحل ، آیت الله توسلی یار دیرین امام(ره) ،آیت الله سلطانی بروجردی و مرحوم دکتر بروجردی ، داماد امام راحل حضور یافته و فاتحه قرائت کردند.

156685


دکتر روحانی و اعضای دولت همچنین با حضور بر سه مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی و شهدای دولت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه امام(ره) و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) ،رییس جمهوری و اعضای هیات دولت را همراهی می کرد.

156687


به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور ماه ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) ، شهید محمدعلی رجایی رییس جمهور وقت و محمدجواد باهنر نخست وزیر، هفته ای به نام هفته دولت در تقویم کشورمان ثبت شده که از دوم شهریورماه آغاز و تا ۸ شهریور ادامه دارد .
هفته دولت در سال ۱۳۹۳ که با آغاز دومین سال از فعالیت دولت تدبیر و امید مقارن شده است، با شعار «آرامش و امید» آغاز می شود.

156688

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: