یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ شهریور ۱۳۹۳
804

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌ شهیدی به مناسبت درگذشت پدر ۴شهید

«علی‌محمد بارفروش»؛ پدری که از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آنان پاسدار نظام باشد  در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه دربنیاد شهید، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید آمده است:او پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار […]

«علی‌محمد بارفروش»؛ پدری که از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آنان پاسدار نظام باشد

 در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه دربنیاد شهید، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید آمده است:او پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

به گزارش یاشهید ، علی محمد بارفروش پدر چهار شهید محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا برفروش عصر روز گذشته در سن 82 سالگی در بیمارستان خاتم الانبیای تهران دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان محسن و جواد بارفروش در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند. شهید علی اصغر بارفروش سال 67 در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسید. شهید محمدرضا بارفروش که در عملیات محرم جانباز 70 درصد شده بود درسال 76 حین مأموریت به شهادت رسید.

حاج علی‌محمد بارفروش به علت بیماری مدتی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری بود که ساعتی پس از عیادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وی به دیار باقی شتافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید با صدور پیامی درگذشت پدرشهیدان والامقام بارفروش را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهیدان گران‌قدر بارفروش

سلامٌ علیکم بما صبرتم

مرحوم جناب آقای”حاج علی محمد بارفروش” پدر شهیدان سرافراز،”حاج محسن، جواد، علی‌اصغر و حاج محمدرضا” سبک‌بال پر گشود و به‌ سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امت شهیدپرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید. انشاءالله

سید محمدعلی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: