یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ شهریور ۱۳۹۳
973

عصر امروز؛ پیکر پدرشهیدان بارفروش(مظفر) تشییع می‌شود

 پیکر پدر چهار شهید بارفروش(مظفر) عصر امروز از مقابل سپاه استان کاشان تشییع شده و در دارالسلام این استان به خاک سپرده می‌شود. به گزارش یاشهید، علی محمد بارفروش(مظفر) پدر چهارشهید محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش عصر امروز چهارم شهریورماه 93 از مقابل سپاه استان کاشان واقع در خیابان شهید بهشتی تا خیابان […]

 پیکر پدر چهار شهید بارفروش(مظفر) عصر امروز از مقابل سپاه استان کاشان تشییع شده و در دارالسلام این استان به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش یاشهید، علی محمد بارفروش(مظفر) پدر چهارشهید محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش عصر امروز چهارم شهریورماه 93 از مقابل سپاه استان کاشان واقع در خیابان شهید بهشتی تا خیابان 15 خرداد تشییع می‌شود.

پیکر او توسط عموم مردم شهیدپرور کاشان در دارالسلام این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ختم علی محمد بارفروش امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع حبیب بن موسی برگزار می‌شود.

علی محمد بارفروش پدر چهار شهید محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا برفروش عصر روز گذشته در سن 82 سالگی براثر بیماری سرطان در بیمارستان خاتم الانبیا تهران درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان محسن و جواد بارفروش در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند. شهید علی اصغر سال 67 در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسید. شهید محمدرضا بارفروش که در عملیات محرم جانباز 70 درصد شده بود درسال 76 حین مأموریت به شهادت رسید.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: