یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ شهریور ۱۳۹۳
1448

جلسه معاونین تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در جوار شهدا

به گزارش یاشهید ، جلسه معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جناب آقای دکتر صمیمی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران جناب آقای طاهرنژاد و جناب آقای ایزدی مدیر کل پذیرش و کار […]

به گزارش یاشهید ، جلسه معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جناب آقای دکتر صمیمی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران جناب آقای طاهرنژاد و جناب آقای ایزدی مدیر کل پذیرش و کار بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : جلسه فوق که در جوار سی هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید ، بررسی اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و آخرین اقدامات جهت خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران مطرح شد.

دکتر صمیمی در حاشیه  این جلسه بابیان اینکه خانواده های معظم شهدا هیچگونه چشمداشت و انتظاری از مسئولین ندارند گفت: خدمت رسانی به این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه آسایش امروز مرهون خون مقدس شهدا است، گفت: یاد و نام شهدا و ایثارگران معنویت و لذتی دارد که قابل توصیف نیست.

در پایان مراسم حاضرین بر سر مزار شهدا حاضر و با نثار گل و تجدید میثاق با شهیدان همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: