یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ شهریور ۱۳۹۳
1460

عزت بین المللی ایران اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت : عزت بین المللی ایران اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است به گزارش یاشهید ، در چهارمین روز از هفته دولت ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 11و 10 سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا و سالن ورزشی در منطقه 12با حضور […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت : عزت بین المللی ایران اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است

به گزارش یاشهید ، در چهارمین روز از هفته دولت ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 11و 10 سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا و سالن ورزشی در منطقه 12با حضور معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسوولان افتتاح شد .

حمید علی صمیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: تجلیل از خانواده های شهدا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی نیز از مهم ترین برنامه های شاخص این اداره کل در هفته دولت بوده است.

وی با اشاره به نقش شهدا در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: شهدا سند افتخار و اسوه کاملی برای تمام مردم هستند.

صمیمی با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.

وی با اشاره به این که فرزندان این آب و خاک برای دفاع از میهن اسلامی و دوام و بقای انقلاب جان شیرین خود را در طلب اخلاص گذاشتند، تاکید کرد: امروز همه ما در برابر خانواده های شهدا رسالت سنگینی بر عهده داریم.

صمیمی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

وی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، خاطر نشان کرد: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، اظهار داشت : امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

صمیمی با اشاره به این که امروز دشمن در عرصه دیگر به مقابله با نظام اسلامی آمده است، تصریح کرد: جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد، اما صحنه دفاع و مقابله با دوران دفاع مقدس متفاوت است، امروز دشمنان با کشورمان وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده است.

وی فرزندان شهدا را الگویی برای جامعه دانست و با بیان این که فرزندان شاهد باید در رفتار و اعمال خود دقت بیشتری کنند، تصریح کرد: فرزندان شاهد باید در همان مسیری که پدرانشان طی کردند، قدم بردارند.

صمیمی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم.

وی اظهارداشت: مادامی که در این کشور فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد این ملت به راه خود با قوت و قدرت و زیر لوای ولایت فقیه ادامه می دهد و مرعوب دشمن نخواهد شد.

صمیمی تاکید کرد: به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی به خوبی می درخشد و هر توطئه ای چه از ناحیه درون و بیرون علیه نظام جمهوری اسلامی، بر ملا و نقش بر آب می شود.

وی در ادامه خانواده های شهدا را وارثان حقیقی انقلاب و نظام خواند و بر ضرورت تکریم و تجلیل از خانواده های شهیدان تاکید کرد.

صمیمی با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و ولایت بود، افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

وی بیان داشت: نهال طیبه انقلاب به برکت خون شهدا و برکات این انقلاب شکوهمند در سراسر جهان الگویی برای آزادی خواهان و مسلمانان جهان شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: