یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ شهریور ۱۳۹۳
1927

ادای احترام مسئولان سازمان بهشت زهرا و اصحاب رسانه به مقام شامخ شهدا

مسئولان سازمان بهشت زهرا و اصحاب رسانه در مراسم شبگردی از سازمان بهشت زهرا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند. به گزارش یاشهید، سه‌شنبه شب و هم‌زمان با هفته دولت مراسم شبگردی در سازمان بهشت زهرا با حضور مسئولان این سازمان و اصحاب رسانه برگزار شد. مسئولان سازمان […]

مسئولان سازمان بهشت زهرا و اصحاب رسانه در مراسم شبگردی از سازمان بهشت زهرا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش یاشهید، سه‌شنبه شب و هم‌زمان با هفته دولت مراسم شبگردی در سازمان بهشت زهرا با حضور مسئولان این سازمان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مسئولان سازمان بهشت زهرا و اصحاب رسانه در این مراسم با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت حضور یافتند و با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهد و پیمان بستند.

حاضران در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره 34 هزار لاله گلگون کفن انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای بهشت زهرا آرمیده‌اند را گرامی داشتند.

نشست صمیمی مدیرعامل، مسئولان و معاونان سازمان بهشت زهرا با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های این شبگردی بود که در سالن اجتماعات خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد.

اصحاب رسانه در ادامه با حضور در محل اسکان مادر شهید علیرضا شهبازی که چندین سال است بخشی از وقت خود را در گلزار شهدای بهشت زهرا سپری می‌کند، دیدار و گفت‌وگو کردند.

این گزارش حاکی است، گلزار شهدای بهشت زهرا میعادگاه عاشقان راه ایثار و شهادت و منزل ابدی 34 هزار شهید والامقام انقلاب اسلامی است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: