یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ شهریور ۱۳۹۳
1443

بررسی اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران طی نشستی در جوار مزار 34 هزار شهید انقلاب اسلامی به بررسی اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداختند. به گزارش یاشهید ، مسئولان، معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه معاونان تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران […]

مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران طی نشستی در جوار مزار 34 هزار شهید انقلاب اسلامی به بررسی اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداختند.

به گزارش یاشهید ، مسئولان، معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه معاونان تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و شهرستان‌های استان تهران که در جوار مزار 34 هزار شهید والامقام انقلاب اسلامی آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد، اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه معاونان تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و مدیرکل پذیرش و کار بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و آخرین اقدامات برای خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان تهران مطرح و ارزیابی شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و استان تهران با گلباران و عطرافشانی مزار شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهد و پیمان بستند.

حاضران همچنین با حضور بر سر مزار شهدای دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت را گرامی داشتند.

این گزارش حاکی است، گلزار شهدای بهشت زهرا میعادگاه عاشقان راه ایثار و شهادت و منزل ابدی 30 هزار شهید والامقام انقلاب اسلامی است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: