یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ شهریور ۱۳۹۳
2312

مادرشهیدان غفاری درقطعه از بهشت آرام گرفت

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر مرحومه حاجیه خانم فاطمه اله وردی زاده مادر شهیدان محمدباقر و جعفر غفاری در میان حزن و اندوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه صالحین بهشت حضرت زهرا (س) آرام گرفت. این گزارش حاکیست : شهید محمدباقر غفاری متولد 1330 در تهران […]

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر مرحومه حاجیه خانم فاطمه اله وردی زاده مادر شهیدان محمدباقر و جعفر غفاری در میان حزن و اندوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه صالحین بهشت حضرت زهرا (س) آرام گرفت.

این گزارش حاکیست : شهید محمدباقر غفاری متولد 1330 در تهران به دنیا آمد و در 15 اسفندماه 1360 به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

شهید جعفر غفاری متولد 1337 در تهران به دنیا آمد و در 21 بهمن ماه 1357 به  درجه رفیع شهادت نائل گردید. پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار در قطعه 24 و 21 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) می باشد.

بیانیه خواهر شهید  :

بسم الله الرحمن الرحیم

یاایها النفسه مطمئنه ارجهی الی ربک

دوستان و همشهریان محترم ، قلب صدچاک مادرم عاقبت در خاک آرام گرفت . روی در خاک کشید و کامش از شهد شهیدانش شیرین .

مادر من قلبی حسینی و روحی زینب وار داشت در این دنیای وانفسا همه چیز را زیبا دید و همه مصیبت ها را حکمت .

از نظر او کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ، و از این رو همیشه از یاران جهاد بود و امر به معروف و نهی از منکر را اصول دین می دانست ، او برای زن حرمتی قائل بود و حجاب را برای زن عزت .

او شیرزنی بود که پشت غمها را شکست و زینب وار تا آخر جهاد عفت و عزت ایستاد بنابراین عزیزانم ، سروران گرانقدر ، عاجزانه از شما خواهش میکنم اگر چنانچه از گفته های این زینب زمان رنجیده خاطر شده اید و دل آزرده ، قصد او نه آزردن دل نازنین شما که نیت او امر به معروف و نهی از منکر بود ، همین جا او را حلال فرموده روحش شاد و با او پیمان بندیم . قدم هایتان راهی حج و دم هایتان کربلایی باد ، سیاهی چشمتان با سیاهی چادر خانه خدا روشن و با یک یاحسین بلند حسینی باد….

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: