یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ شهریور ۱۳۹۳
1793

بدرقه «مدافع حرم» تا «امامزاده عقیل»

«سید محمد سجادی » چند روز قبل، در نبرد با «مشرکانِ وهابی» و «سرسپرده‌گان اسلام آمریکایی»، بر سریرِ شهادت، تکیه زد و جسم خونینش، امروز، از مقابل سپاه اسلامشهر تا بارگاه شریف «امامزاده عقیل(علیه السلام)» توسط جمع کثیری از مردم، بدرقه شد. «اسلام‌شهر» واقع در 12 کیلومتری جنوب شهر تهران، دارای چندین بقعه ی متبرکه، […]

«سید محمد سجادی » چند روز قبل، در نبرد با «مشرکانِ وهابی» و «سرسپرده‌گان اسلام آمریکایی»، بر سریرِ شهادت، تکیه زد و جسم خونینش، امروز، از مقابل سپاه اسلامشهر تا بارگاه شریف «امامزاده عقیل(علیه السلام)» توسط جمع کثیری از مردم، بدرقه شد.

«اسلام‌شهر» واقع در 12 کیلومتری جنوب شهر تهران، دارای چندین بقعه ی متبرکه، متعلق به نواده‌گان ائمه ی اطهار است و حرمِ «امامزاده عقیل(علیه السلام)» معروف ترینِ این زیارت‌گاه ها است. ایشان از نواده‌گانِ علمدارِ دشتِ کربلا، «حضرت عباس بن علی(علیه السلام)» به شمار می روند.
تعداد زیادی از شهدای «اسلام‌شهر» در جوار این حرمِ شریف آرمیده اند. روز 4 شهریور ماه سال جاری(1393 هجری)، پیکر جوانی به نام «سید محمد سجادی » پس از تشییع باشکوه توسط مردم «اسلامشهر»، در آستان مطهر «امامزاده عقیل(علیه السلام)» در سینه‌ی خاک به امانت گذاشته شد. این سیدِ جلیل القدر، گرچه در «اسلام‌شهر» متولد شده و بالیده بود اما تبارش به «افغانستان» بازمی گشت. وی مدتی قبل، به «سوریه» سفر کرد و توانست به «تیپ فاطمیون» ملحق شود. این تیپ، توسط رزمنده گان افغانی، برای دفاع از حرمِ «بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» تشکیل شده است و در میان یگان های مدافعِ حرم، به خاطر شجاعت و مجاهدتِ بی دریغِ اعضایش، از شهرت ویژه ای برخوردار است.
«سید محمد سجادی » چند روز قبل، در نبرد با «مشرکانِ وهابی» و «سرسپرده‌گان اسلام آمریکایی»، بر سریرِ شهادت، تکیه زد و جسم خونینش، امروز، از مقابل سپاه اسلامشهر تا  بارگاه شریف «امامزاده عقیل(علیه السلام)» توسط جمع کثیری از مردم، بدرقه شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: