یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ شهریور ۱۳۹۳
1520

گلزار شهدای تهران از شمیم شمس الشموس عطرآگین شد

خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) ، فضای این گلزار را از شمیم شمس الشموس عطرآگین کردند. به گزارش یا شهید ، خانواده شهدا وایثارگران که خبر حضور خادمین حرم رضوی را شنیده بودند، ساعت‌ها زن ومرد پیر و جوان خود را برای استقبال از […]

خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) ، فضای این گلزار را از شمیم شمس الشموس عطرآگین کردند.

به گزارش یا شهید ، خانواده شهدا وایثارگران که خبر حضور خادمین حرم رضوی را شنیده بودند، ساعت‌ها زن ومرد پیر و جوان خود را برای استقبال از این عزیزان به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) رسانده و منتظر ماندند تا خدام رضوی وارد بهشت زهرا(س ) شدند.

چند سالی است که سنتی نیکو بنیان نهاده شده و همزمان با دهه کرامت و دهه اول ماه ذی‌العقده که روز نخست آن با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و پایان آن نیز با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا علیه السلام همزمان است، خدام حرم مطهر رضوی به استان‌های مختلف ایران سفر می‌کنند.
گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یکی ازمکانهایی بود که خدام رضوی وارد شده و مورد استقبال با شکوه خانواده ایثارگران و مردم آن قرار گرفتند.

خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی بعد از ظهر پنجشنبه سیزددهم شهریور ماه نود وسه و همزمان با دهه کرامت به همراه پرچم آستان قدس وارد گلزار شهدای تهران شدند.
خادمین حرم رضوی با ورود به گلزار در ازدحام جمعیت به خانه شهید رفته و در آیینی خاص همراه باخانواده شهدانسبت به شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و با خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس را گرامی داشتند.
خادمین آستان قدس رضوی بعد از حضور در خانه شهید بر سرمزار شهدای دولت حضور یافته ویاد وخاطره آن عزیزان را گرامی داشته ودر ادامه بر سر مزار شهید شهبازی در قطعه 26 حاضر و با مادر شهید دیدار نمودند و در ادامه ادای احترام ونثار گل به شهدای گمنام و سپس در پایان درمراسم ساگرد شهید داود کریمی حاضر و به قرایت زیارت مخصوصه آقا علی ابن موسی الرضا پرداختند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: