یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
1419

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مناسبت قیام هفده شهریور

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت 17 شهریور، سالروز این حماسه ملی را گرامی داشت.  به گزارش یا شهید ، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است: بسمه تعالی پر گشودن به جوار قدسی حضرت حق اقبال بلندی […]

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت 17 شهریور، سالروز این حماسه ملی را گرامی داشت. 

به گزارش یا شهید ، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پر گشودن به جوار قدسی حضرت حق اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی می شود که در راه حق و حقیقت از خویش گذر می کنند.

قیام 17 شهریور 1357 یادآور حماسه آفرینی و ایستادگی اسطوره هایی است که عطای زندگی خاکی را به شهد شیرین شهادت بخشیدند و لبیک گویان به دیار باقی شتافتند. آنان که با شهادت خویش زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند و نشان دادند هیچ چیز نمی تواند اراده های پولادین و ایمان راستین مردان حق را شکست دهد حتی کشتار بی رحمانه و جمعی.

از این رو بود که قیام خونین 17 شهریور به جاودانه تاریخ پیوست تا عظمت این مجاهدت و استقامت مردمی، همواره روشنائی و بصیرت راه امت اسلامی باشد. سالروز این حماسه ملی را گرامی می داریم تا یاد و خاطره شهدای 17 شهریور برای همیشه در خاطر ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی زنده و برقرار باشد.

سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: