یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ شهریور ۱۳۹۳
1759

پیکر 70 شهید بیست و سوم شهریور به کشور باز می گردد

 مشاور عالی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس اعلام کرد: پیکر مطهر70 شهید دوران دفاع مقدس 23 شهریور از طریق مرز شلمچه به کشور باز می گردد. به گزارش یا شهید: از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ‘سید محمد باقرزاده’ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این […]

 مشاور عالی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس اعلام کرد: پیکر مطهر70 شهید دوران دفاع مقدس 23 شهریور از طریق مرز شلمچه به کشور باز می گردد.

به گزارش یا شهید: از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ‘سید محمد باقرزاده’ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: این شهیدان که از عملیات های خیبر, بدر، والفجر8 و تک دشمن در مناطق فاو و جزایر مجنون هستند، متعلق به یگان های 27 حضرت رسول(ص)، 14 امام حسین(ع)، 33 المهدی(عج)، 41 ثارالله، 8 نجف، 25 کربلا، 5 نصر و 12 قائم(عج) هستند که در طول یک ماه اخیر توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین در محدوده فاو، مجنون و شرق دجله کشف شده اند.

مشاور عالی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهیدان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت پیوند حماسه دفاع مقدس و حماسه مقاومت مردمی در غزه تاکید و عنوان کرد: از دیدگاه امام خمینی(ره) که دفاع مقدس را مقدمه فتح فلسطین می دانست آنچه که امروز در غزه می گذرد و پس از آن نیز باید دنبال شود گذار از مرحله ای است که با تجربه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن برای تمامی محرومان و پابرهنگان همراه است.

وی ادامه داد: از نگاه امام، ما مظلومان همیشه تاریخ غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم برنمی داریم.

سردارباقرزاده تصریح کرد: یادآوری درس های دفاع مقدس و تاکید بر دو راهکار اصلی «یا شهادت یا پیروزی» همه چهارچوب های سیاست های حاکم بر جهان و ظالمان جهان خوار را در هم خواهد شکست و مسلمانان را به قله های عزت و شرف هدایت خواهد کرد. یادشهیدان یادآور این درس ها نیز هست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: