یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ شهریور ۱۳۹۳
1889

مزار شهید ابراهیمی مجد گلباران شد

به گزارش  یا شهید ، صبح امروز و در پایان مراسم دعای ندبه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالروز شهادت  این شهید معظم بر سر مزارش یادش را گرامی داشتند . این گزارش حاکیست : در این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید […]

به گزارش  یا شهید ، صبح امروز و در پایان مراسم دعای ندبه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالروز شهادت  این شهید معظم بر سر مزارش یادش را گرامی داشتند .

این گزارش حاکیست : در این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید مصطفی ابراهیمی مجد را گرامی داشتند.

 

شهید مهندس «مصطفی ابراهیمی مجد»، فرزند احمد در سال 29/7/1333 در تهران دیده به جهان گشود. وی در سال 26/6/1360در منطقه عملیاتی دارخوین به شهادت رسید. پیكر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا ( س ) تهران در قطعه 24ردیف 95شماره 24 به خاك سپرده شد.


اینجا خانه شهیدی است که به انتظار قیام مولایش آرام گرفته است

بگذارید بعد از مرگم بدانند که همانطور که اساتید بزرگمان می گفتند: نوکر محال است صاحبش را نبیند من نیز صاحبم را، محبوبم را دیدار کردم اما افسوس که تا این لحظه که این وصیت را می نویسم دیدار مجدد او نصیبم نگشت. بدانید که امام زمانمان حی و حاضر است و او پشتیبان همه شیعیان می باشد از یاد او غافل نگردید دیگر در این مورد گریه مجالم نمی دهد بیشتر بنویسم و تا این زمان دیدار او را برای هیچ کس نگفته ام مبادا که ریا شود و فقط که دیگر می گویم که از آن دیدار به بعد چون دیگر تا این لحظه او را ندیده ام تمام جگرم سوخته است ، و اکنون به جبهه می روم تا پیروزی اسلام را نزدیک سازم و راه را جهت ظهور آن حضرتش باز سازم و امیدوارم که حکومت آن حضرت را در زمان حیاتم ببینم (و ان حال بینی و بینه الموت) و خدایا اگر مرگ بین من و او حائل شد مرا از قبر خارج ساز هنگامیکه ظهور آن حضرت انجام گرفت در حالیکه کفن بر تن دارم و…

 

IMG_2792IMG_2798jIMG_2802IMG_28045

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: