یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ شهریور ۱۳۹۳
1761

برگزاری اردوی ویژه جانبازان اعصاب و روان استان تهران

علیرضا مشیری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اردوهای یک روزه ویژه جانبازان اعصاب و روان شهرستان‌های استان تهران خبر داد. به گزارش  یا شهید  ، علیرضا مشیری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اردوهای یک روزه […]

علیرضا مشیری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اردوهای یک روزه ویژه جانبازان اعصاب و روان شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش  یا شهید  ، علیرضا مشیری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اردوهای یک روزه ویژه جانبازان اعصاب و روان شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

وی درباره اردوهای یک روزه ویژه جانبازان اعصاب و روان شهرستان‌های استان تهران، گفت: اردوهای یک روزه جانبازان اعصاب و روان با همکاری معاونت‌های بهداشت و درمان، تعاون، فرهنگی و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در مجموعه باغ پردیس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردوها جانبازان از طریق پزشکان ویزیت می‌شوند و خدمات مشاوره ای به آنان ارائه می‌شود و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این اردوهاست.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهرستان های استان تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر روز جانبازان یکی از شهرستان‌های استان تهران را به اردو اعزام کنیم، گفت: روزانه 120 نفر از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها به این اردو اعزام می‌شوند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: