یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ شهریور ۱۳۹۳
1776

پیروی از ولایت فقیه رکن اساسی انقلاب اسلامی است

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور گفت: پیروی از ولایت فقیه رکن اساسی انقلاب اسلامی و عامل هدایتگر و حراست از ارزشهای نظام است. به گزارش یا شهید ، حجت الاسلام سید ‘محمد علی شهیدی’ در مصلی شهرستان محلات افزود: امام خمینی(ره) با رهبری عالمانه و مدبرانه توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و مردم […]

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور گفت: پیروی از ولایت فقیه رکن اساسی انقلاب اسلامی و عامل هدایتگر و حراست از ارزشهای نظام است.

به گزارش یا شهید ، حجت الاسلام سید ‘محمد علی شهیدی’ در مصلی شهرستان محلات افزود: امام خمینی(ره) با رهبری عالمانه و مدبرانه توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و مردم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز باوجود دسیسه های مختلف دشمنان نظیر ترورها، اغتشاشها و تهدیدها همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند.

وی گفت: وحدت، همدلی مردم، توکل به خدا وتوسل به اهل بیت(ع) از دیگر ارکان اصلی حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به خانواده های ایثارگران از وظایف اصلی بنیاد شهید و امورایثارگران است چرا که این قشر حق بزرگی به گردن کشور و نظام دارند.

حجت الاسلام شهیدی گفت: امام خمینی(ره) با رهبری خود در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و با جایگزینی معیارهای جدید، دیدگاهها و اندیشه های ناب را به ملت ایران هدیه داد.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی رهبر معظم انقلاب خوب است افزود: در ملاقات با مقام معظم رهبری، ایشان تاکید کردند سلام ایشان را به خانواده های ایثارگران برسانم.

وی ادامه داد: سرنوشت، عزت و سربلندی ملت ها، در دستان خود آنهاست و در قرآن کریم نیز بارها به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام شهیدی افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری مردان و زنانی است که در حراست از اسلام و کیان کشور جان خود را فدا کردند و آبادانی و ساماندهی گلزارهای شهدا ضروری است.

معاون رییس جمهوری در سفر سه روزه خود با هیات همراه با حضور در شهرستان محلات ضمن بررسی مسائل و مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، در یادواره شهدای روستای ورین محلات شرکت کرده و همچنین، از دو جانباز و یک مادر شهید بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات عیادت کرد.

دیدار با دو تن از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و بررسی مشکلات و مسایل خانواده های ایثارگران شهرستان دلیجان از دیگر برنامه های سفر رییس بنیاد شهید کشور به استان مرکزی است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: