یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ شهریور ۱۳۹۳
1564

شهدای تازه تفحص شده امشب مهمان خرمشهری‌ها هستند

 مسئول قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر پاک ۷۷ شهید دفاع مقدس امشب درخرمشهر می‌ماند و مراسمی با حضور خانواده‌های شهدا برای آن‌ها برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید ، حسین عشقی در حاشیه مراسم استقبال از 77 شهید گلگون کفن اظهار کرد: برای انس بیشتر با شهدا پیکر پاک این کبوتران خونین […]

 مسئول قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر پاک ۷۷ شهید دفاع مقدس امشب درخرمشهر می‌ماند و مراسمی با حضور خانواده‌های شهدا برای آن‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید ، حسین عشقی در حاشیه مراسم استقبال از 77 شهید گلگون کفن اظهار کرد: برای انس بیشتر با شهدا پیکر پاک این کبوتران خونین بال امشب مهمان خرمشهری خواهد بود.

وی افزود: مراسمی در کنار پیکر پاک 77 شهید دوران دفاع مقدس با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان برگزار می‌شود.

مسئول قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این مراسم در مسجدجامع خرمشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همه مردم شهیدپرور استان و خرمشهر می‌توانند با حضور در این مراسم معنوی و بابرکت بار دیگر با شهدای خود عهد و پیمان ببندند تا شهدا شفیع آنان در قیامت باشند.

عشقی تصریح کرد: پس از این برنامه کاروان لاله‌های گلگون کفن به معراج شهدای اهواز منتقل و سپس از آنجا عازم تهران می‌شوند.

همچنین مسئول قرارگاه کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه استقبال از شهدای تازه تفحص شده در جمع خبرنگاران گفت: حضور در مراسم معنوی استقبال از شهدا نشانه علاقه‌مندی مردم به شهدا است و آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه مردم خرمشهر در گرما و سرما همراه شهدا بوده‌اند عنوان کرد: این قدر‌شناسی مردم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و موجب دلگرمی ما است.

عشقی اضافه کرد: عملیات تفحص شهدا کاری زمان بر و حساس است اما با یافتن هر شهید دل ما آرام می‌شود و حس و حالی به ما دست می‌دهد که قابل بیان نیست.

مسئول قرارگاه کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بعد از برگزاری مراسم استقبال از شهدا در محل مسجد جامع خرمشهر، پیکرهای پاک شهیدان به محل معراج شهدای اهواز انتقال داده می‌شوند و بعد از آن مراسمی معنوی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: