یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ مهر ۱۳۹۳
3096

اولین گردهمایی رزمندگان تخریب چی استان تهران برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، اولین گردهمایی رزمندگان تخریب چی استان تهران با حضور خانواده معظم شهدا و رزمندگان تخریب چی در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. در این مراسم که در هفته دفاع مقدس و به مناسبت شهادت شهید مصطفی ابراهیمی مجد بنیانگذار تخریب در دفاع مقدس و شهدای تخریب چی برپا شده بود […]

به گزارش یاشهید ، اولین گردهمایی رزمندگان تخریب چی استان تهران با حضور خانواده معظم شهدا و رزمندگان تخریب چی در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

در این مراسم که در هفته دفاع مقدس و به مناسبت شهادت شهید مصطفی ابراهیمی مجد بنیانگذار تخریب در دفاع مقدس و شهدای تخریب چی برپا شده بود حاج منصور رحیمی فرمانده گردان تخریب لشگر ده سیدالشهدا(ع) ضمن خیرمقدم به میهمانان با ذکر خیری از شهدا از حاضرین خواست با به زبان آوردن نام شهیدی آن شهید را شاهد و ناظر بر این محفل معنوی نمایند تا برکات معنوی نصیب جمع شوند .

این گزارش حاکیست : در ادامه دکتر مومنی راد از همسنگران شهید ابراهیمی مجد از رشادت های این شهید عزیز و ابداعات ایشان برای عبور از میدان مین و انفجار دژهای دشمن مصادیقی را بیان نمود. نقل خاطرات در این محفل معنوی به صورت جمعی بود که حجت الاسلام و المسلمین پناهیان ، حاج حسین دلیر و برادر گودرزی خاطرات خود از شهیدان حاج محسن دین شعاری ، شهید احمد جوانبخت و شهید حسین کربلایی بازگو نمودند.

دومین میزگرد خاطرات با حضور دکتر علیرضا زاکانی ، سردار حاج مرتضی حاج باقری و برادر جعفرآبادی در خصوص خاطرات شهیدان حاج عبدالله نوریان ، مرتضی اقبالی ، غلامرضا صادق زاده و شهید علی عاصمی پیگیری شد . در این جلسه به بهانه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) هدیه ای به فرزند شهید احمد جوانبخش که تازه ازدواج نموده بود اهدا شد. آخرین برنامه این همایش مداحی جانباز تخریب چی حاج علی فریدونی بود که به مناسبت ازدواج دو نور آسمانی انجام شد .

1

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: