یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ مهر ۱۳۹۳
1659

مراسم گرامیداشت شهید مهندس مجید حدادعادل در گلزار شهدا

به گزارش یاشهید ، صبح جمعه 11 مهرماه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید مهندس مجید حدادعادل با حضور برادر شهید دکتر حدادعادل و خانواده معظم این شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. این گزارش حاکیست : در این مراسم […]

به گزارش یاشهید ، صبح جمعه 11 مهرماه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید مهندس مجید حدادعادل با حضور برادر شهید دکتر حدادعادل و خانواده معظم این شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در این مراسم دکتر غلامعلی حدادعادل عضو هیئت‌علمی گروه فلسفهٔ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و نمایندهٔ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی لحظاتی را به بیان خصوصیات اخلاقی برادر شهیدش پرداختند . حدادعادل در ادامه بیان نمود : گلزار شهدای بهشت زهرا(س)  ، موزه انقلاب اسلامی ایران می باشد و همواره باید پیرو راه شهدا باشیم .

در پایان این مراسم مدعوین با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید مجید حدادعادل را گرامی داشتند.

شهید مهندس مجید حدادعادل در 14 اسفندماه 1330 در تهران به دنیا آمد . ایشان سرپرست استانداری کرمانشاه را بر عهده داشت و سپس در 7 مهرماه 1360 در جبهه دارخوئین به درجه شهادت نائل گردید.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: