یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مهر ۱۳۹۳
2440

سیزدهمین سالگرد شهادت مجید پازوکی، فردا در گلزار شهدا برگزار می‌شود

 برگزاری مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت علمدار تفحص لشکر ۲۷ رسول‌الله شهید «مجید پازوکی» در گلزار شهدا  به گزارش یا شهید ، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید پازوکی پنجشنبه 17 مهر ماه با حضور خانواده شهید مجید پازوکی، جانبازان، ایثارگران و خانواده دیگر شهدا در قطعه 27 گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود.  این مراسم با سخنرانی مجید […]

 برگزاری مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت علمدار تفحص لشکر ۲۷ رسول‌الله شهید «مجید پازوکی» در گلزار شهدا 

به گزارش یا شهید ، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید پازوکی پنجشنبه 17 مهر ماه با حضور خانواده شهید مجید پازوکی، جانبازان، ایثارگران و خانواده دیگر شهدا در قطعه 27 گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود.

 این مراسم با سخنرانی مجید ثابتی فرمانده گردان تخریب لشکر 27، خاطره گویی علی حسنی و با شعرخوانی غلامرضا آقاسی در جوار مزار مطهر این شهید برگزار می‌شود.

 در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تصاویر شهید مجید پازوکی در جوار مزار وی برپا خواهد بود که خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و حاضران در مراسم می‌توانند از آن بازدید کنند.

بعد از مراسم نیز خانواده شهدا و ایثارگران بر سر مزار شهید پازوکی حاضر شده و با نثار گل و عطر افشانی به غبارروبی و با قرائت فاتحه به زیارت شهید می‌پردازند. این مراسم به همت خانه شهید گلزار شهدای تهران و ایثارگران سپاه حضرت رسول برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: