یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ مهر ۱۳۹۳
3220

پیکر سردار شهید «صادقی» در گلزار شهدا به خاک سپرده شد

پیکر سردار شهید «عبدالعلی صادقی»، یکی از شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی صبح امروزدر قطعه سرداران، قطعه ۲۹ گلزار شهدا در جوار شهید ابوالفتحی و دیگر هم رزمانش آرام گرفت . به گزارش یاشهید، پیکر سردار شهید «عبدالعلی صادقی» که از شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی بود، امروز با حضور خانواده شهدا و ایثارگران تشییع […]

پیکر سردار شهید «عبدالعلی صادقی»، یکی از شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی صبح امروزدر قطعه سرداران، قطعه ۲۹ گلزار شهدا در جوار شهید ابوالفتحی و دیگر هم رزمانش آرام گرفت .

به گزارش یاشهید، پیکر سردار شهید «عبدالعلی صادقی» که از شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی بود، امروز با حضور خانواده شهدا و ایثارگران تشییع شد و در قطعه سرداران، قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار شهید  ابوالفتحی و دیگر هم رزمانش آرام گرفت .

پیکر شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تشییع شد.

در این مراسم، تمام فرماندهان و معاونان مختلف نیروی انتظامی، خانواده شهدای سانحه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در سانحه هوایی روز شنبه نوزدهم مهر ماه 1393 هفت تن از مسئولان و کادر پروازی نیروی انتظامی در مسیر عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور به منظور انجام وظایف خود برای ارتقاء امنیت مناطق مرزی و عملیاتی به کاروان شهدای نظم و امنیت پیوستند.

1 2 3 8 7 6 5 4

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: