یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ مهر ۱۳۹۳
1319

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به وعده‌هایش عمل کرد

نماینده مردم 5 شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اقداماتی که انجام داد ثابت کرد که روحیه خدمتگزاری به جامعه ایثارگری را داشته و هدفش واقعاً خدمت است. به گزارش یاشهید ، قاسم جعفری عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سال‌های اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: […]

نماینده مردم 5 شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اقداماتی که انجام داد ثابت کرد که روحیه خدمتگزاری به جامعه ایثارگری را داشته و هدفش واقعاً خدمت است.

به گزارش یاشهید ، قاسم جعفری عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سال‌های اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: در جلساتی که با ریاست بنیاد داشتیم ایشان در سخنان و پی گیری‌هایشان ثابت کردند که روحیه خدمت‌گزاری داشته و به دنبال خدمات‌رسانی به جامعه هدف هستند. ایشان برخلاف خیلی از افراد دیگر در عمل هم ثابت کردند که حرف‌هایشان فقط حرف نبوده و برای عملی کردن آن از هیچ تلاشی غافل نمی‌شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این مدت انجام داده پی گیری و پرداخت مطالبات جامعه شاهد و ایثارگر بوده که خوشحالم ایشان در این مورد هم حرفش را ثابت و به وعده‌هایش عمل کرد.

جعفری با اشاره به راه‌کارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: نه‌تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران بلکه تمام دستگاه‌ها و نهادها باید کاری کنند تا ارزش‌های ایثار و شهادت فراگیر و از دوران کودکی و پیش‌دبستانی در میان مردم نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه ارج نهادن به ارزش‌ها در خیلی از کشورهای دیگر نیز وجود دارد، ادامه داد: برای مثال در یک کشور می‌بینیم که در میدان اصلی هر روز صبح مراسم ادای احترام به کشته‌شدگان در جنگ برگزار می‌شود و یا نمادهایی از سربازان در پارک‌ها و مکان‌های عمومی نصب می‌کنند حتی در آلمان نیز برای سربازانی که در جنگ کشته شده‌اند ارزش و احترام قائل هستند و معتقدند که آنان برای وطنشان جنگیده‌اند و حسابشان از هیتلر جدا است.

نماینده مردم بجنورد، مانه سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرایط ما به خاطر دارا بودن ارزش‌ها باید بسیار متفاوت‌تر باشد زیرا رزمندگان ما به خاطر ارزش‌های اسلامی و دینی و در راستای حفاظت از انقلاب و کشورمان به شهادت رسیدند برای همین باید ارزش‌های آنان به نسل جدید منتقل شود و در این راستا باید کاری کرد تا ارزش‌گذاری‌ها حالت طبیعی و واقعی پیدا کند و از حالت حرف و وعده خارج شود و در این صورت است که می‌توانیم بگوییم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

منبع ایثار

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: