یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ مهر ۱۳۹۳
1391

رييس جمهوري: سنت پاسداشت شهدا ارزشهاي اسلامي را ماندگار مي كند

رييس جمهوري در پيامي به كنگره ملي سرداران و 2500 شهيد شهرستان نجف آباد گفت: سنت پاسداشت ياد و خاطره شهيدان خدمتي ارزشمند به انقلاب اسلامي است و اين سنت سبب ماندگاري ارزشهاي اسلامي خواهد بود. به گزارش یا شهید،  در اين پيام كه صبح سه شنبه توسط استاندار اصفهان در اين كنگره قرائت شد، دكتر […]

رييس جمهوري در پيامي به كنگره ملي سرداران و 2500 شهيد شهرستان نجف آباد گفت: سنت پاسداشت ياد و خاطره شهيدان خدمتي ارزشمند به انقلاب اسلامي است و اين سنت سبب ماندگاري ارزشهاي اسلامي خواهد بود.

به گزارش یا شهید،  در اين پيام كه صبح سه شنبه توسط استاندار اصفهان در اين كنگره قرائت شد، دكتر حسن روحاني افزود: شهدا با خون پاك خود، دلها را شست وشو دادند تا قابل فيض ديدار حق شوند.

وي ، نجف آباد را از پرافتخار ترين شهرها و مراكز ديني در عصر كنوني خواند و ادامه داد: سلام بر مردم اين ديار كه با درس گرفتن از علماي مجاهد، الگوي روشن و ماندگاري به جا گذاشتند و همچنان صبورانه، مدافع ارزشهاي انقلاب اسلامي هستند.

حجت الاسلام والمسلمين روحاني در اين پيام افزود: موجب افتخار است كه بواسطه برگزاري كنگره سرداران و 2500 شهيد اين شهرستان (نجف آباد)، ارادت و عشق قلبي خود را به مردم مومن، متدين، شجاع، رزمنده و ولايتمدار اين شهرستان تقديم كنم.

رييس جمهوري با اشاره به رشادت هاي مردم نجف آباد در هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: مردم اين شهرستان در دفاع مقدس با تقديم ستاره هاي درخشان، دشمن را مايوس كردند.

وي گفت: مردم نجف آباد در لحظه لحظه دفاع مقدس، پايداري كردند تا تكليف مداري خود را اثبات كنند.

رييس جمهوري افزود: مردم نجف آباد در عرصه ايثار و شهادت پيشتاز بودند و با تقديم شهدايي همچون شهيد حجت الاسلام والمسلمين ‘محمد منتظري’ و سردار ‘حاج احمد كاظمي’ رسالت اسلامي و انقلابي خود را به بهترين نحو انجام دادند.

كنگره ملي سرداران و 2500 شهيد شهرستان نجف آباد استان اصفهان، صبح سه شنبه آغاز به كار كرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: