یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ مهر ۱۳۹۳
1450

مجید انتظامی سمفونی پیروزی را می سازد

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد با اعلام خبر ساخت سمفونی پیروزی توسط مجید انتظامی گفت: این سمفونی در گرامیداشت سوم خرداد و روز ملی “مقاومت، ایثار و پیروزی” به صورت زنده اجرا خواهد شد. به گزارش یاشهید، میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور […]

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد با اعلام خبر ساخت سمفونی پیروزی توسط مجید انتظامی گفت: این سمفونی در گرامیداشت سوم خرداد و روز ملی “مقاومت، ایثار و پیروزی” به صورت زنده اجرا خواهد شد.

به گزارش یاشهید، میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ گرانسنگ ایثار و شهادت و در ادامه ساخت و اجرای موفق دو سمفونی ایثار و مقاومت، قسمت سوم این مجموعه تحت عنوان “سمفونی پیروزی” را در دستور کار خود قرار داده است.

صادقی با بیان این خبر افزود: این اثر شامل چهار بخش با عناوین “خیزش و اتحاد”، “ایستادگی، مقاومت و مقباله”، “پیروزی، سازندگی و حرکت در مسیر پیشرفت” و “اقتدار و امید به آینده” توسط استاد مجید انتظامی ساخته می شود که انشاالله سال آینده در گرامیداشت سوم خرداد و روز ملی “مقاومت، ایثار و پیروزی” به صورت زنده اجرا خواهد شد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: بخش اول این سمفونی ساخته شده و سه بخش دیگر این اثر نیز تا پایان اسفند ماه سال جاری آماده خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: