یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ آبان ۱۳۹۳
2082

نمايشگاه پوستر «شهداي کربلا»

نمايشگاه پوستر «شهداي کربلا» به منظور معرفي قيام کربلا و 72 يار حضرت سيدالشهدا (ع) از امروز تا اربعين حسيني در مهديه شهداي بهشت زهرا (س) داير است. به گزارش یا شهید، با فرا رسيدن ايام سوگواري سالار شهيدان جا دارد از جان‌نثاري و فداکاري‌ امام حسين (ع) و ياران با وفايش که در راه نهضت […]

نمايشگاه پوستر «شهداي کربلا» به منظور معرفي قيام کربلا و 72 يار حضرت سيدالشهدا (ع) از امروز تا اربعين حسيني در مهديه شهداي بهشت زهرا (س) داير است.

به گزارش یا شهید، با فرا رسيدن ايام سوگواري سالار شهيدان جا دارد از جان‌نثاري و فداکاري‌ امام حسين (ع) و ياران با وفايش که در راه نهضت او مردانه جنگيدند، توشه‌اي برگرفته و آن را همچون چراغي فروزان پيش روي بشريت به‌ويژه امت شهيدپرور ايران قرار دهيم.
نهضت حضرت سيدالشهدا (ع) درس دلدادگي، عزتمندي و ايستادگي در برابر دشمنان اسلام را مي‌آموزد،شهدا درس ايثار فداکاري را از امام حسين (ع) گرفته بودند و با اقتدا به اين امام همام به سر مقصد مقصود رسيدند.
منابعي که از آن مشخصات شهداي کربلا استخراج شده است، شامل ابصارالحسين في‌الانصار الحسين نوشته محمد سماوي، قصه کربلا تحقيق علي نظري منفرد، فرهنگ‌نامه عاشورا تحقيق حجت‌الاسلام جواد محدثي و چهره حقيقي قيام حسيني نوشته عبدالکريم قزويني است.
نمايشگاه شهداي کربلا با شرح کوتاهي از زندگي 72 شهيد کربلا، از امروز هر روز از ساعت 8:30 تا ساعت 16:00 و روزهاي تعطيل از ساعت 8:30 تا نماز مغرب و عشاء ميزبان علاقمندان است و تا اربعين حسيني در موزه آثار شهداي گلزار شهدا داير است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: