یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ آبان ۱۳۹۳
2434

یاد شهدای تفحص در تهران زنده می‌شود

سیداحمد میرطاهری به برگزاری این مراسم در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در خیابان پادگان ولیعصر تهران اشاره کرد وگفت: این مراسم 28 آبان ماه که مصادف با روایت دوم روز شهادت حضرت امام سجاد(ع) است برگزار می شود و سعی داریم که محتوای ویژه و قابل توجهی را برای آن آماده کنیم. به گزارش یا […]

سیداحمد میرطاهری به برگزاری این مراسم در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در خیابان پادگان ولیعصر تهران اشاره کرد وگفت: این مراسم 28 آبان ماه که مصادف با روایت دوم روز شهادت حضرت امام سجاد(ع) است برگزار می شود و سعی داریم که محتوای ویژه و قابل توجهی را برای آن آماده کنیم.

به گزارش یا شهید، ششمین یادواره شهدای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با یاد شهیدان، آوینی، محمودوند، پازوکی، صابری، شهبازی، موسوی، حیدری، شاهدی، غلامی، زمانی، دهقان و رسولی و تشت زرین برگزار می شود.

این خبر را سیداحمد میرطاهری، فرمانده اسبق یگان تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و دبیر این یادواره گفت: پیش از این 5 یادواره برای انی شهدا به صورت منسجم و یادواره هایی برای هر کدام از شهدا به صورت جداگانه برگزار شده بود و تصمیم گرفتیم امسال نیز یادواره ای منسجم برای همه شهدای تفحص لشکر و تعدادی از شهدای تفحص که در یگان های دیگر بودند، برگزار کنیم.

وی به برگزاری این مراسم در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در خیابان پادگان ولیعصر تهران اشاره کرد وگفت: این مراسم 28 آبان ماه که مصادف با روایت دوم روز شهادت حضرت امام سجاد(ع) است برگزار می شود و سعی داریم که محتوای ویژه و قابل توجهی را برای آن آماده کنیم.

میرطاهری به اجرای برنامه توسط جانباز حاج علی حسنی که با بیان خاطرات همراه خواهد بود نیز اشاره کرد و ادامه داد: بسته های فرهنگی شامل تیشرت هایی منقش به تصاویر شهدای تفحص، کتاب تفحص نوشته آقای داودآبادی و مجموعه کتاب های معبر تنگ آماده شده ات به شرکت کنندگان اهدا شود.

وی با اشاره به یاری امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته جستجوی مفقودین در برگزاری این مراسم، افزود: بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و تیزرهای تلویزیونی به همراه زیرنویس هایی برای اطلاع‌رسانی این یادواره در نظرگرفته شده و از همه علاقمندان به فرهنگ شهید و شهادت دعوت می کنیم که با شرکت در این مراسم، یاد شهدای مظلوم تفحص را گرامی بدارند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: