یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ آذر ۱۳۹۳
933

‌انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی را فراهم می‌کند

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) از شهدای تدارکات پشتیبانی به عنوان الگوها و اسوه‌های عرصه اقتصاد یاد کرد و گفت: انقلاب ما، انقلاب نان و مسکن نبود، انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و انقلاب جهانی بود. به گزارش یاشهید ، سردار حسین همدانی لحظاتی پیش در یادواره 4 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی ایران اسلامی و […]

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) از شهدای تدارکات پشتیبانی به عنوان الگوها و اسوه‌های عرصه اقتصاد یاد کرد و گفت: انقلاب ما، انقلاب نان و مسکن نبود، انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و انقلاب جهانی بود.

به گزارش یاشهید ، سردار حسین همدانی لحظاتی پیش در یادواره 4 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی ایران اسلامی و دومین یادواره 100 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران که با حضور فرماندهان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا و مجاهدت غیور مردان ایران اسلامی،‌ اظهار داشت:‌ انقلاب ما انقلاب نان و مسکن نبود، انقلاب ما، انقلاب ارزش‌ها و انقلاب جهانی است و دارد مقدمه انقلاب جهانی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای انقلاب اسلامی گفت:‌ امروز انقلاب اسلامی در جهان از اعتبار بالایی برخوردار است.

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) با اشاره به دوران دفاع مقدس بیان داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای است که هرچه از آن برداشت می‌کنیم تمام نمی‌شود و این گنجینه تمام شدنی نیست.

وی خطاب به‌ دولتمردان گفت: مدینه فاضله‌ای که به‌دنبال آن بودیم در دفاع مقدس اتفاق افتاد، امروز با مشکلات فرهنگی روبرو هستیم که در دفاع مقدس این‌ها وجود نداشت. در دفاع قدس همه ارزش‌ها به تمام معنا پیاده می‌شد.

همدانی تاکید کرد: در دوران غرور آفرین دفاع مقدس تهمت، دروغ و … گناه کبیره بود و فرماندهان از هر فرصتی برای تقویت بنیه اعتقادی نیروها استفاده می‌کردند و با تفسیر قرآن و بیان نکات مختلف از کتاب وحی برای تقویت اعتقادات نیروها بهره‌مند می‌شدند.

وی افزود: رزمندگان اسلام هرگاه که با شخصیت روحانی مواجه می‌شدند سئوالات خودشان را با آن‌ها در میان گذاشته و پاسخ خودشان را دریافت می‌کردند.

*امنیت در سوریه مساوی نفس کشیدن است

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه امنیت در کشور سوریه مساوی نفس کشیدن است، گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و ما باید همواره شکرگزار این نعمت باشیم.

وی از شهدا به عنوان امامزادگان اهل یاد کرد و افزود: شهدا حاجت حاجت‌مندان را از خدا می‌خواهند و در بهشت دست انسان‌ها را گرفته و شفیع می‌شوند.

*شهدای تدارکات و پشتیبانی شهدای عرصه اقتصاد هستند

همدانی شهدای تدارکات و پشتیبانی را شهدای عرصه اقتصاد دانست و به تشریح پیام 4 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی و یکصد شهید تدارکات سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام پرداخت و عنوان کرد: سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام خوش ذوقی کرد و یادواره شهدای عرصه اقتصاد را برگزار کرد.

وی برگزاری یادواره شهدا را در حوزه فرهنگ موثر ارزیابی کرد و گفت: تشریح پیام شهدا و برگزاری یادواره شهدا و ترسیم منش و رفتار شهدا در عرصه فرهنگ موثر و غنی است.

*دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز است

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) دفاع مقدس را دانشگاه انسان‌ساز خواند و تاکید کرد: دولتمردان و متولیان فرنگی باید از اصول دفاع مقدس استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از راهکارهایی ک امروز به کار گرفته می‌شود راهکارهای غربی است. با پشتوانه فرهنگ غنی اسلام می‌توانیم در عرصه فرهنگ موفقیت‌های شایانی داشته باشیم.

همدانی با انتقاد از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی بیان داشت: به‌دلیل این‌که متاسفانه ما از فرهنگ دفاع مقدس استفاده نکردیم شاهد برخی ناهنجاری‌های فرهنگی هستیم.

*شهدای تدارکات هر کدام در حد وزارت بودند

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) با اشاره به تجربیات و توان بالای شهدای تدارکات و پشتیبانی تصریح کرد: به‌عنوان هم‌رزم شهدای تدارکات و پشتیبانی به یقین می‌توان گفت که آن‌ها انسان‌های توانمندی بودند که هر یک در حد یک وزیر بودند.

همدانی بیان داشت: امروز شاگردان کوچک مکتب شهدا به شایستگی از ارزش‌های دین مبین اسلام در کشور سوریه و عراق حراست و پاسداری می‌کنند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: