یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ آذر ۱۳۹۳
1359

رونمایی از سامانه دیجیتال کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید از رونمایی سامانه دیجیتال کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این سامانه با ارائه اطلاعات بیش از ۷ هزار عنوان کتاب تخصصی حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار می‌کند.  به گزارش یا شهید،میعاد صادقی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید  گفت: سامانه دیجیتال […]

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید از رونمایی سامانه دیجیتال کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این سامانه با ارائه اطلاعات بیش از ۷ هزار عنوان کتاب تخصصی حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار می‌کند.

 به گزارش یا شهید،میعاد صادقی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید  گفت: سامانه دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با ارائه اطلاعات بیش از ۷ هزار عنوان کتاب تخصصی حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار می‌کند. معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید تصریح کرد : سایت کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با هدف ارائه خدمات آنلاین و مرجع به پژوهشگران و علاقمندان آغاز به کار می‌کند. وی افزود: دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به عنوان فاز اول طرح‌های نو آورانه توسعه شبکه‌های مجازی ایثار و شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی فعال می‌شود که تاکنون بیش از ۷۰۰۰ عنوان کتاب ثبت شده در سیستم وارد شده و امکان مشاهد و مطالعه آنلاین ۱۰۰ عنوان اثر از سایر ناشرین، ۱۰۰ کتاب و بیش از ۳۰۰ جلد از نشریات شاهد میسر شده است. معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با شروع فعالیت وب سایت کتابخانه تخصصی برنامه‌هایی از جمله؛ عضویت و مطالعه آنلاین، رزرو کتب برای امانت، سفارش و معرفی کتاب به کتابخانه، ارسال مدارک بصورت اینترنتی فراهم می‌شود. مراسم رونمایی از دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، یکشنبه دوم آذر ماه در محل کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با حضور مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی فعالان فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: