یـا شـهـیـد
۰۲ آذر ۱۳۹۳
1071

شیرغلامی که سنگرساز بود

نوحه خوانی پرشور سردار جهادگر شهید حجت ملاآقایی برای سنگرسازان بی سنگری که عاشق حقیقی امام حسین بودند و با زیر پیراهن دارند سینه میزنند. به گزارش یا شهید، حاج ملا یا همون حجت ملاآقایی فرمانده سنگرسازان بی سنگر جهاد استان تهران بود . روزهای آخر میگفت: من مدت زیادی است که توی جبهه هستم وعملیات […]

نوحه خوانی پرشور سردار جهادگر شهید حجت ملاآقایی برای سنگرسازان بی سنگری که عاشق حقیقی امام حسین بودند و با زیر پیراهن دارند سینه میزنند.

به گزارش یا شهید، حاج ملا یا همون حجت ملاآقایی فرمانده سنگرسازان بی سنگر جهاد استان تهران بود . روزهای آخر میگفت: من مدت زیادی است که توی جبهه هستم وعملیات های مختلفی رفتم و متاسفم از اینکه نه زخمی برداشتم و صدمه ای به من وارد شد…از خدا خواستم همه رو یک جا تلافی کنه و یک ضرب شهید بشم و این خواسته حاج ملا چند روز بعد به اجابت رسید و در روز 2 آذر ماه 66 از منطقه شلمچه به آسمانها پرواز کرد. حاج ملا از کودکی عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و از همون ایام کودکی ، به عشق شیرخواره امام حسین علیه السلام هیات حضرت علی اصغر علیه السلام رو در محلشون تاسیس کرد و خودش هم مداح این هیات بود. 

حاج ملا تا 28 سالگی که شهید شد دست از ذاکری اهل بیت علیهم السلام برنداشت.مسولیت های مختلف و مشغلات کاری اون رو غافل از این منصب عرشی نکرد و مدام به این نوکری افتخار میکرد.شهید حجت ملاآقایی در حالیکه فرماندهی پشتیبانی و مهندسی رزمی جهادسازندگی استان تهران رو به عهده داشت باز هم مداح اهل بیت(ع)بود و این نوکری رو با هیچ چیز عوض نکرد.

منبع: وبلاگ مداحان شهید استان تهران

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: